angelicdestiny (angelicdestiny) wrote,
angelicdestiny
angelicdestiny

  • Mood:

cold

i hate being cold. im always fuckin cold. eventhough im always wearing a jacket, im always fuckin cold. my poor "around the house" jacket is falling apart :o\

hes cute:
xangelicdestinyx: how was the fetish thing
colin: ohhhhh boi..the weekend was AMAZING
xangelicdestinyx: hahhaha
colin: SHot like 60 rolls of film....man oh man
xangelicdestinyx: hahahahhaa

speakin of colin, which reminds me of his brother, which reminds me of the shop, which reminds me of elvis (and of course chris :oP). i wonder if hes still workin on that teenage witch show, cause he hasnt been online, and hasnt called in a verrry long time. his homie has, but i dont wanna talk about that cause hes meeeeeean to me ;o)

i havent been online so much the past couple of days. i told myself i wouldnt be on at all today, but heeere iiiiii aaaaam. oh well.

oh. my speakers are dead. no more sound. cant watch dvds, listen to music, nothin :o\

called my hiedi hoe last night. shes fuuuuuunny. shes like "how do you tell people who wanna be your friend, that you only have one, and you dont want anymore, cause you hate people?". it true. shes hasnt had any other friends since ive known her. cept that one hoe she cant stand, but shows up every once and a while. oh yeah, and that one chick that died. and her boyfriend. she should move back to la. damn hoe, had to move out to the desert, didnt she.

funny how every time im thinkin about logging off, people msg. all at the same time, too. last night it was the same thing. theyre like "ohhh no you dont" :oP

why do people dedicate entire entries to one person. shit youd think theyd send in an email, or send in an im. its not like they add a little note to that person like "yeah, i saw that. call me later), they dedicate entire posts to them.

then there are the people who want show you pictures of everything, but dont put them behind a cut tag. im on a fuckin modem (33600 bps), and everyone posts fuckin pictures. big ones too. like they need to be that fuckin big.

oh, man. then there are the quizzes. quiz after quiz. with the fuckin stupid, ugly images that go along with them.

yvette: dude, i can't work!!!
yvette: this 3 day weekend really fucked me up
xangelicdestinyx: hahahha
yvette: all i wanna do is read lj and play games and shit
xangelicdestinyx: say what?
xangelicdestinyx: HAHAHHA
xangelicdestinyx: you got spoiled :oP
yvette: i have shit to do, but i can't get motivated
yvette: yep
xangelicdestinyx: STORY OF MY LIFE
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments