angelicdestiny (angelicdestiny) wrote,
angelicdestiny
angelicdestiny

  • Mood:

holy moly

my mom just let me use her creditcard. so in a week i should receive a package from amazon. oh, yes. the crappy thing is, when i looked at my shopping cart i saw this other thing i had added a while back cause i want it baaadly, but its 99$. which isnt bad, because its usually 125$. must be on sale. only, i cant afford it, and i knowww my mom would kill me if i charged that, as well. i just know by the time i can afford it, its gonna be 125$ again, and that drives me crazy. dont wanna spend no 125$ on it. i want it for 99$!$#@!#$ :o\ i also bid on a new battery for my camera. i hope no one else bids, cause i aint gots the money to be blowin. but, i neeeed a battery to take pictures of crap i wanna try to sell. so i figure itll pay for its self once i get rid of some more shit. damn, all those over drawn fees. i would have more cash if i didnt get fucked on those. ok, thats not true. i still havent paid my creditcard bill, so it would have gone towards paying that. but thats just gonna have to wait, cause i wont have the money for that for a whiiiile. at least i have money for my car insurance, and my license. those are the major things. everything else can wait.

oh, i finally made a path to get to the door. didnt really clean much, cause it seems like i cant. just too much crap. theres nowhere to put anything. at least i can walk to the door now. guess ill just sort through stuff, so i have a better idea of where things are next time i need to find something.

i should hunt down collin so i can get all that stuff over with. gotta find glen too.

i wonder what id complain about if i had money :oP
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments