July 15th, 2000

shhh

(no subject)

and get my labret pierced... ive been saying that for years and years, but i never did because i figured it wouldnt be good if i needed a "real" job... but fuck it! im not gonna get a real job. im gonna do whatever the hell i want to my hair and body from now on!!! :o)
shhh

(no subject)

and im gonna get my tonge done again!!! damn, if i keep letting them take chunks out of my tongue im not gonna have much of one left :o\
shhh

(no subject)

responding to a comment to a previous entry...

for the record I DONT GIVE HEAD :o) im not saying i wont but im not even dating anyone and ive never really had a boyfriend so i never have :o) i already have my tongue pierced, i gotten it done twice. ive had it for a loooooooooong time now. okay now time for the story... i didnt didnt plan on getting my tongue pierced everyone i knew had one and i thought they were all insane for letting someone do that to them. everyone begged me to get mine done with them. people would even offer to pay for it but i always said no. so what happened with me is this... if i say im gonna do something and someone remembers and calls me on it, i do it. me my friends were driving somewhere and one said "i really want to watch someone get their tongue pierced" and i said (jokingly cause her cousin was one of the ones who had been trying to convince me to get it done) "you can watch when i get mine done" and next thing you know we were at the studio and the guy who did the piercing was drop dead gorgeous so i stopped arguing with them and stared at him for a while and my friend told him what was going on and and he told me to sit and i was like "anything you say" (hehe just kidding) i still didnt think i was gonna do it but i think i was drunk from staring at this beautiful man and next thing you know it was done... no tears, no drool, nothing. so i was like that wasent so bad then i took it out cause i thought he did it wrong and figured what the hell it didnt hurt so lets get it done again. so i went to some other dude and said the reason it looked the way it did was cause i have a vein or artery in the way thats why mine didnt look the way it did on everyone else. anyway, on the bottom of my tongue its kinda crooked so ive always wanted to get another one to match it but going the opposite direction, thats why i want to get it done for the third time :o) and as for the labret its hard to explain i guess i just like the way it looks and i think it would help cover a part of my face that i dont like too much :o)
shhh

(no subject)

damn, my last entry reminds me of something my friend? robert did... my friend james (not bitch boy) had a crush on me for a long time and i guess he was talking about me to his friend robert (robert knew me cause i had a classes with him) and robert knows i rarely date anyone and he knows its like mission impossible to get me in bed. so i guess as james is telling robert how much he liked me robert cuts him off and says" you know she will never fuck you... she might suck your dick, but shes not gonna fuck you" anyway, james told me about that and i busted roberts balls about that for along time :o) he said he was sorry, that he didnt think james would say anything to me about it and the only reason he said that to james is cause all the girls he knows if they wont have sex with you they start to feel bad or something and end up giving head. ive found that to be true in most cases :o\ i dont know what is wrong with girls these days. that kind of logic makes no sense to me whatsoever.
shhh

(no subject)

oh yeah, and robert is the one who took me to get my tongue pierced the second time. when i came out i was like "damn it hurt that time" and he said "shut up and take it like a women" so i kicked him and stole his cigarets :o) now that reminds me of another time we were play fighting in his room and i put all his clothes on to piss him off (even his work clothes) and as we were fighting i dont know how i pulled this one off but somehow i hit him in the nuts and he flew against the wall holding his nuts. i freaked out cause i thought he was gonna kill me, but he didnt :o) when we got back to school that day i asked him if he still loved me... he wouldnt answer :o\ he wouldnt give me a hug either :'o( okay, yeah he did but i had to beg for it :o\
shhh

(no subject)

i am sooo glad i dont have to pay $30 in late charges on my credit card :o) i didnt make it to the bank on time today (i waited for that stupid bus for over an hour and when one did come by it went right bus us! i ended up taking some other shuttle type thing) so when i got home just now i called them up and we took care of it over the phone... yayyy :o)
shhh

(no subject)

omg this bitch is fucking with me. i just got a message from my friend saying that we are going to a club tonight. IF THEY DONT BRING THERE ASSES TO MY HOUSE TONIGHT AT LEAST TO GET DRUNK, I AM GOING TO KILL THEM!!! i wonder where we are gonna go :o) shit, if we go anywhere :o\