August 10th, 2002

shhh

bitch bitch bitch

my teeth are sharp. i was chewing gum the other day and bit a hole in my mouth. i thought it might go away on its own, but it didnt cause i didnt take care of it properly. usually if i put tons of crap on the cut before it turns into a sore, itll go away. this time i didnt do shit. the hole is fuckin deep, and anoying as hell. i want it to go away *now*.

i was just thinking about seeing lu-lu the other day. i wasnt interested in chatting. which was weird cause i hadnt seen the chick since just before i moved to seattle, and only spoke to her once after that. to top it off, i like the bitch a great deal. i just dont give a shit anymore. i used to think i cared. i dont, really. id like to talk to stuart once more and i wish id have kept in touch with a few people from one of the homes i lived in when i was like 14, but thats about it. oh well. this was to be expected with time.

another thing. the disappearance of internet people. i notice, but i dont think i give a shit. i notice that my friends page isnt being updated as much as it used to. some people have disappeared. there are less and less people on my aim list these days. it seems that everyone is getting a life, or something. which is good. i just dont care enough to wonder what happened to these people anymore. people come and go. no biggie.

so i was up at the crack of dawn on a saturday, yet again.

i think i wanna move to new york.
  • Current Mood
    numb numb
shhh

i was talkin to steve

and he made me realize i want a boy to stalk. preferably one who is fuckin rad and doesnt mind. that would rule.

Bagamaagan: I thought we were gonna hang out as friends one evening... I was clueless... and then I realize I'm in the middle of a dinner date with someone I aint attracted to. she made me tour her apt but I didn't go for it at all... and she was all tellin everyone I knew we were seeing each other and serious blah blah blah
xangelicdestinyx: strange
Bagamaagan: my mom, who normally tries to hook me up with any chick she meets, called her "The Stalker"
xangelicdestinyx: haha
Bagamaagan: and was freaked out
Bagamaagan: she started dropping by my house 30 MILES AWAY from her
Bagamaagan: and calling all the time
Bagamaagan: OH and one time we were on a group camping trip, and my girlfriend at the time wasn't along... she claimed her tent was broken and begged me to let her in mine for the night
xangelicdestinyx: hahahas'
xangelicdestinyx: def
xangelicdestinyx: dgkmndf
Bagamaagan: so I did and she was all up against me and talking my ear off and I was wedged into the corned trying to ignore her
xangelicdestinyx: too funny
xangelicdestinyx: why didnt you do her
Bagamaagan: I finally said "I really wanna get some sleep and wake up early"
Bagamaagan: A. I had a girlfriend
Bagamaagan: B. I had NO attraction
Bagamaagan: C. she was scary
Bagamaagan: I could probably think of more but that's enough
Bagamaagan: I realize I know guys who wouldn't let any of that stop them from doin her, but not me
xangelicdestinyx: what if she was hot
Bagamaagan: hahaha
Bagamaagan: well I'd break up with my girlfriend first
xangelicdestinyx: HAHAHA
Bagamaagan: :-D
Bagamaagan: scary doesn't necessarily stop me like the other 2
Bagamaagan: in fact... I seem to draw scary
xangelicdestinyx: you like scary
Bagamaagan: hahaha
Bagamaagan: maaaaaybe
Bagamaagan: oh speakin of which, just when I thought that one woman was mellowing out enough to talk to again she started gettin weird. not as bad as the first time but she was buggin me
xangelicdestinyx: yeah. just when youve forgotten how whacko they are, and decide to be friends, they go whacko again.

the bookworm meteter thingy is broken.
Book Worm Meter
Shut In 93%
..
7% Out Of The House
Intellectual 95%
..
5% Moron
High Attention Span 95%
..
5% Low Attention Span
Bookitude 96%
..
4% Book Burner
Book Worm 94.75%
..
5.25% Bug Stomper
Take your bookworm readings.
  • Current Mood
    amused amused