October 28th, 2002

shhh

helllllllllllllllllllp

wik dot sys: Bonobo monkies are these monkies who just randomly go up to other monkies and they hump _REALLY_ fast like a woodpecker for under 5 seconds and then jizz and move on.
wik dot sys: thats all they do.
wik dot sys: they eat, they sleep, and they hump each other.
wik dot sys: they're mad.
xangelicdestinyx: haha
xangelicdestinyx: i wanna be one
xangelicdestinyx: man
xangelicdestinyx: if my shit was in the front
xangelicdestinyx: id be rubbing it on everything, too
wik dot sys: lol
xangelicdestinyx: i didnt just say that
wik dot sys: *journal entry time*

someone be needing to get laid. ya think?

xangelicdestinyx: huuuuuuuuungry
Bagamaagan: *feeds you*
xangelicdestinyx: and the worms
Bagamaagan: hahahaha
Bagamaagan: if you buy me a plane ticket I will sit next to you and feed you as you type
xangelicdestinyx: pfffy buy your own
Bagamaagan: I could even do the little airplane trick to get you to open up
Bagamaagan: heh, that almost sounds kinky
xangelicdestinyx: only to you
  • Current Mood
    amused amused
shhh

jags out of his fuckin mind

he thinks that he is special. like things will just work out in his favor because, heeeeeees jaaaaaaag. can you believe he thinks i should be waiting around for him? naomi shouldnt go be with other people because jag "loves" naomi, and wants to spend the rest of his life with her. though, jag didnt give a shit when naomi was right there. cause jag doesnt really care about anyone other than himself. jag wants naomi and naomi should feel bad about wanting be with someone else, because naomi is supposed wait to marry jag and put up with his crap forever. everything that comes out of his mouth is still bullshit. its amazing i even keep contact. he useless to me. only time he can ever be bothered is when hes lonely and/or sad. if i call him, hes busy. doing who the fuck knows what, he says homework, yet fails classes and gets kicked out of school. he fuckin feels special cause i call, but i just want someone to talk to. he sure as hell cant be bothered, but dont find someone else. no, dont do that! thats not the way its supposed to be!!! poooooooor jag. boo fuckin hoo.

OHGODDAMNMOTHERFUCKINWELL
  • Current Mood
    sick sick
shhh

ok

i want an airbrish and a wig. if i had 300$ to blow right this second, id buy those things. maybe i should just buy hair and make my own wig. but making a wig takes like, shit, days. i dont know if im in to that. probably not. well, ok, depending. if i ever shave my head ill defiantly make my own wigs, cause there isnt a chance in hell im gonna spend all that money on a decent wig or walk around on a a cheapo one. which reminds me. i want to shave my head. im sure the world is sick of my bitching about it, but damnit, i want to. if my head wasnt so fuckin big i wouldnt have any hair on my head. oh well. yeah, i should just buy some hair and lace. i wonder if if my mom can follow directions well enough to fit my head. though, i guess now wouldnt be the greatest time to fit it, considering. so i guess ill buy a cheapo wig, and play with that. i keep drawing people different hair styles, now i just gotta figure out how to do em. shouldnt be hard. its just hair. i think itll be fun. and itll give me something i do when i dont have someone with skin around to play with. at least i wont have to cut it, though i probabbly will. i dont like cuttin hair, really. i used to do it for my friends. wed always be in a hurry to go somewhere and theyd want their hair cut. now bleaching and coloring hair is sorta fun. i like doin that. but i aint got no license, so id never be able to charge for that. i wonder if youre allowed to use chemicals on hair during and apprenticeship. i bet you are. i should get someone to hook me up at day spa. i wonder if massage therapist insurance covers me for stuff other than massage. or would i have to buy insurance for each thing individually. i dont think so. its all from the same people, anyway. ill have to check on that. damn. i just need something fun to do when im sitting here by myself. i dont like to put makeup on myself, and i cant exactly see the back of my head, im getting bored with paper, i dont feel like messing with paint, so a wig it is. i should probably buy an airbrush before i buy a wig, but ill probably end up with a wig first. colin said hell sell me some of his wigs for cheap cause he done need all of them. ill do that instead. then i wont feel as bad about spending the money and screwing it up. i bet i could make a cheapo wig in a day. i wonder if they sell the piece without the hair to make things easy on me. i should just probably buy some cheap lace.

fuckin beata had to call. she was supposed to cut my hair, then never called. she saaaaaays she had to go to chicago for a bit, but i dont know if im buyin it. oh well. guess ill see he at school this weekend.

ive got pizza. hope i dont feel sick afterwards.
  • Current Mood
    bored bored
shhh

hey look

xangelicdestinyx: i dont feel sorry for his ass
xangelicdestinyx: then its all "i need you to be happy"
xangelicdestinyx: FUCK YOU
xangelicdestinyx: WHO THE FUCK CARES ABOUT YOU
xangelicdestinyx: AND WHAT YOU NEED YOU DUMBASS FUCKER
xangelicdestinyx: i had to explain to him that hes selfish
xangelicdestinyx: he had nothing to say

i just summed up my relationship with jag. thats why theres no way im gonna be stuck with his ass for the rest of my life. jag, jag, jag. the world must revolve around jag. hes special, or some shit like that. the guy has just got a ton of nerve, thats all.

tomorrow i get some weed. glens feeding me and im gonna attempt help his back and neck. maybe my nerves will go back to normal, and i wont feel the need to shit ten minutes after the food goes down. thatd be nice. heh. less than than that if i drink coffee.

i love this jacket i bought at ross for 15$ a while back. i remember thinking "why did i buy this? im probably never gonna wear it", but i do. its nice and soft on the inside. all furry n shit. its never cold to put on cause of the fur. its reversible, so it would be cold it tuned it inside out, but i dont, so its cool. i should probably wash it again before i wear it out. ive been wearing it in the house a lot.
  • Current Mood
    amused amused